Returer och återbetalningar

Återbetalning

För de flesta artiklar gäller att, i det osannolika fallet att din produkt är defekt eller felaktig, kan du returnera den till oss för återbetalning eller byte inom 30 dagar från mottagandet.
För att en retur ska godkännas måste varan vara oanvänd, i samma skick som när du fick den, samt i originalförpackningen.


Returprocess

När vi har mottagit och inspekterat din retur skickar vi en bekräftelse via e-post. I detta meddelande får du information om din retur är godkänd eller avslagen.

  • Godkänd retur: Din återbetalning behandlas och beloppet återförs till det kreditkort eller den betalningsmetod du använde vid köpet, vanligtvis inom några bankdagar.

  • Avslagen retur: Om produkten inte uppfyller kraven för retur skickar vi tillbaka den till dig.


Försenade eller saknade återbetalningar

Om din återbetalning dröjer, vänligen:

  1. Kontrollera ditt bankkonto igen.

  2. Kontakta ditt kreditkortsföretag – ibland kan det ta tid innan återbetalningen syns.

  3. Kontakta din bank, då vissa betalningar har en behandlingstid.

Om du har gjort ovanstående och fortfarande inte fått din återbetalning, kontakta oss via hej.kundservice@gmail.com eller vår chattfunktion.


Byten

Vi ersätter endast artiklar om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta till samma produkt, kontakta oss via e-post på hej.kundservice@gmail.com


Returfrakt

För att starta en retur, kontakta oss på hej.kundservice@gmail.com. Vi skickar då instruktioner för hur och vart du ska returnera varan.

Observera: Returfrakt bekostas av kunden, om inte returen beror på att varan är felaktig eller skadad.